Przygotowany przez ekspertów program studiów wykorzystuje cenne doświadczenia okresu pandemii i oferuje konkretne rozwiązania ułatwiające podejmowanie trafnych decyzji menedżerskich w warunkach nieustannych zmian. Program studiów to zarazem nowe podejście edukacyjne pozwalające spojrzeć w twórczy sposób na czas kryzysu w kontekście przyszłości biznesu turystycznego w Polsce.
Możliwość dofinansowania studiów z PARP BUR
Kadra
Filozof, religioznawca, antropolog kultury, wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Menedżerskiej /mediacje i negocjacje, etyka biznesu/, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.
Pragmatyk z poważnym doświadczeniem w branży turystycznej. W swojej wieloletniej pracy zawodowej pełnił kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwie turystycznym, był właścicielem biura podróży. Wieloletni działacz samorządu gospodarczego z funkcjami kierowniczymi w PIT i Związku Pracodawców Turystyki Lewiatan. Posiada doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów ze wsparciem środków unijnych. Twórca sektorowej Rady ds. Kompetencji; Turystyka, a także jej wiceprzewodniczący.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim . Od 45 lat pracujący w turystyce. Najpierw w Orbis jako v-ce dyrektor, następnie we własnym biurze podróży jako organizator i agent turystyczny. Od 15 lat biegły sądowy ds. turystyki i sportu umocowany w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu i Warszawa-Praga. Jeden z założycieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych obecnie v-ce Prezes Zarządu.
Ekspert od innowacji w biznesie i w zarządzaniu. Menedżer, specjalista w sprzedaży on – line, call – center, systemach franczyzowych i e – marketingu. Od lat związany z turystyką. Od 2020 r. jest prezesem touroperatora Nekera. Od 2018 r. był prezesem Neckermann Podróże. Przedtem, przez siedem lat, współtworzył firmę Fly.pl., w której pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i był członkiem zarządu.
Doktorant Ekonomii Stosowanej w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwent Prawa przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autor publikacji z zakresu sportu i turystyki. Pracował jako Asystent Wiceministra Sportu i Turystyki oraz jako Doradca Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz, będąc odpowiedzialnym za obszar turystyki; rynku, legislacji i strategii. Ekspert Polskiego Instytutu Ekonomicznego.
Do 30.09.2018 r. zatrudniona na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Turystyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1997 – 2011 pracowała w centralnych organach administracji rządowej ds. turystyki, z ramienia których uczestniczyła w pracach organizacji międzynarodowych (UE,OECD, UNWTO; WTO) oraz w pracach nad wdrożeniem do prawa krajowego regulacji UE dotyczących ochrony konsumentów usług turystycznych. Kierownik Podyplomowych Studiów Turystyki i Hotelarstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Od listopada 2016 r. pełni funkcję przewodniczącej Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Turystyce . W latach 2014-2016 kierowała projektem, którego efektem jest opracowanie Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Sektora Turystyki. Od kwietnia do listopada 2019 r. kierowała projektem wdrożenia Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Sektora Turystyki w przedsiębiorstwach turystycznych.
W latach 2007-2008 oraz 2016-2020 Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Członek Komisji Nadzoru Finansowego w latach 2018-2020 oraz Rady ds. Systemu Płatniczego przy Narodowym Banku Polskim. Od 2008 roku był doradcą w Instytucie Ekonomicznym Narodowego Banku Polskiego, a w latach 2007-2012 członkiem Rady Statystyki przy Prezesie Rady Ministrów, w tym jej wiceprzewodniczącym. W latach 1999-2006 związany z Państwowym Urzędem Nadzoru Ubezpieczeń, a następnie Komisją Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych na stanowisku Radcy Prezesa ds. ekonomicznych. W latach 1996-2000 r. pracownik Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, zaś w okresie 1998-1999 dziennikarz ekonomiczny w największej ówczesnej polskiej gazecie.
Dyrektor departamentu turystyki w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii. W latach 2018 – 2020 był jego wicedyrektorem. Doktor nauk prawnych, radca prawny, ukończył dwa fakultety – dziennikarstwo oraz prawo.
W swojej praktyce zawodowej prowadził m.in. liczne zajęcia, wykłady i szkolenia z zakresu prawa
i postępowania administracyjnego i sądowoadministracyjnego, prawa gospodarczego, regulacji dotyczących turystyki i sportu oraz zarządzania. Jako prelegent brał udział w wielu konferencjach naukowych o charakterze ogólnopolskim jak i międzynarodowym
Jako przedstawiciel RP brał czynny udział w pracach nad wdrożeniem do polskiego porządku prawnego dyrektywy turystycznej 2015/2302. W roku 2019 został nominowany do prestiżowego konkursu dla młodych prawników „Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra 2019” organizowanego przez Wolters Kluwer i Dziennik Gazetę Prawną.
Trener i wykładowca studiów MBA
Specjalizuje się w strategiach marketingowych, w marketingu internetowym, w tym marketingu usług turystycznych i w marketingu regionalnym. Jest ekspertem zarządzania strategicznego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat zajmuje się problemami organizacji imprez turystycznych oraz sztuki pilotażu.
Doktor nauk ekonomicznych, prezes Ogólnopolskiego Porozumienia Lokalnych Organizacji Turystycznych oraz Darłowskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, członek Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki (2017-2019), wykładowca akademicki.
Twórca i organizator cyklicznych konferencji: Konferencja Media a Turystyka, Międzynarodowa Konferencja SILVER TOURISM.
Zasadniczym celem studiów Zarządzanie Kryzysowe w Turystyce jest uzyskanie przez uczestników kwalifikacji w trzech obszarach:
Wiedza:
Uczestnicy prawidłowo definiują i interpretują prawne, ekonomiczne i biznesowe aspekty kryzysu w turystyce; właściwie charakteryzują zmiany dokonujące się w branży turystycznej; trafnie oceniają i uzasadniają projekty rozwiązań służących łagodzeniu następstw pandemii Covid 19; projektują skuteczne rozwiązania sprzyjające rozwojowi sektora turystycznego w nowych warunkach.
Umiejętności:
Uczestnicy podejmują trafne decyzje w zakresie rozwiązań prawnych i biznesowych w organizacjach oraz przedsiębiorstwach turystycznych; organizują skuteczne działania mające na celu usprawnienie zarządzania finansami oraz efektywnego wykorzystania nowych technologii w rozwoju sektora travel; rozwijają umiejętności przywódcze i negocjacyjne oraz wykorzystują nowe rozwiązania w zakresie promocji i public relations.
Kompetencje społeczne:
Uczestnicy prawidłowo charakteryzują społeczne i kulturowe zmiany określające nowy sposób funkcjonowania turystyki; uzasadniają i stosują nowe rozwiązania edukacyjne jako metodę rozwoju kompetencji menedżerskich; budują nowy język komunikacyjny w biznesie turystycznym.
Siedem modułów /200 godzin/
Warsztaty wykorzystujące ćwiczenia, symulacje i case studies.
Efekty uczenia się
Uczestnik
Czesne prosimy wpłacać na nr konta:
MANS w Warszawie, BNP Paribas z siedzibą w Warszawie
91 1600 1462 1820 6340 1000 0010 z dopiskiem:
opłata roczna/ratalna/semestralna –
Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie
ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa
pokój B-005
tel. 22 59 00 765
tel. 510 193 672
e-mail: podyplomowe@mans.org.pl