Kierunek ma zapoznać uczestników z najbardziej innowacyjnymi podejściami do zarządzania wizerunkiem firmy, instytucji i organizacji. W trakcie zajęć uczestnicy posiądą wiedzę i umiejętności praktyczne pomagające tworzyć biznes o rosnącej wartości rynkowej, zarządzać tożsamością marki, angażować dla i za pomocą marki kluczowych pracowników. Nasz unikalny program uczy, jak wykorzystywać potencjał ludzki do zwiększania przychodów firmy, realizowania wizji i aspiracji właścicielskich. Zajęcia mają formę warsztatów wspartych niezbędną teorią. Praktyczne ćwiczenia dają możliwość efektywnego wykorzystania własnego potencjału oraz uczenia się podczas pracy i wykonywania zadań.
Zajęcia praktyczne – pogłębiają wiedzę z kluczowych obszarów dotyczących biznesu oraz wzbogacają umiejętności uczestników o techniki tworzenia i zarządzania biznesem na rynku zewnętrznym – dedykowanym klientom i konsumentom, jak i zewnętrznym i wewnętrznym rynku pracy – dedykowanym do obecnych i potencjalnych pracowników.
W obecnych warunkach pojawia się potrzeba zatrudnienia nowego rodzaju menedżera, który będzie elastyczny i posiadać odpowiednie kompetencje, umożliwiające mu skuteczne prowadzenie biznesu oraz pracę na różnych szczeblach struktury organizacji oraz w różnych obszarach funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Taki menedżer będzie dysponować zróżnicowanym zasobem wiedzy i praktycznych umiejętności, co pozwoli mu na efektywną współpracę z różnymi działami organizacji.
Specjalność zarządzanie przedsiębiorstwem ma na celu rozwijanie praktycznych umiejętności menedżerskich oraz umiejętności analitycznych i krytycznego myślenia, co pozwala na dostosowanie się do zmieniających się trendów rynkowych oraz podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Studenci specjalizacji Zarządzanie przedsiębiorstwem mają możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w prowadzeniu projektów biznesowych oraz w praktycznym stosowaniu zdobytej wiedzy w realnym środowisku biznesowym.
W obliczu rosnącej złożoności działalności gospodarczej, dynamicznych zmian w otoczeniu oraz zmiennego charakteru wykonywanej pracy co do miejsca i zakresu czynności, zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem nie może opierać się wyłącznie na intuicji i doświadczeniu kadry kierowniczej i pracowników. Wymaga to zastosowania bardziej zaawansowanych narzędzi i metod, takich jak analityka biznesowa, badania rynku, prognozowanie i planowanie strategiczne.
Program kierowany jest do przedsiębiorców oraz właścicieli firm i ma ich wspierać w rozwoju osobistym i biznesowym oraz pokazać potencjalną drogę dla ich firmy/ biznesu na szczyt.
Polscy przedsiębiorcy stoją wobec wyzwań współczesności: globalizacji gospodarczej, wszechogarniającej nas cyfryzacji, rosnących ograniczeń prawnych i regulacyjnych, obojętności lub wrogości urzędów państwowych, malejących wykwalifikowanych zasobów kadrowych, rosnących potrzeb nakładów energii, czasu i pieniędzy. Wychodzimy naprzeciw tym wyzwaniom i oferujemy polskim Przedsiębiorcom innowacyjny program studiów podyplomowy.
Program kierowany jest do przedsiębiorców oraz właścicieli firm i ma ich wspierać w rozwoju osobistym i biznesowym oraz pokazać potencjalną drogę dla ich firmy/ biznesu na szczyt. W programie wykorzystano jeden z unikatowych modeli firmy doradczej Tarka Executive’s stworzony w wyniku badań właścicieli i zarządzających największymi polskimi markami. Model zarządzania marką Brand Vortex™ (Wir Marki™) definiuje markę jako unikalne i złożone zjawisko – rynkowe, zarządcze i społeczne.
Marka jest po to, by przyciągać uwagę i zasysać zasoby finansowe rynku – stąd metafora wiru.
Program opiera się na doświadczeniach ekspertów w dziedzinie zarządzania i rozwoju biznesu w Polsce. W każdym z trzech obszarów Wiru Marki uczestnicy uczą się najważniejszych elementów, które mają największy wpływ na prestiż i bogactwo Przedsiębiorcy. Należą do nich Ramię Rynku/ Klienta, Ramię Pracownika/Dystrybutora oraz Ramię Właściciela/ Zarządzającego. Program zbudowany jest w ten sposób, aby pokazać i przybliżyć uczestnikom całą skomplikowaną strukturę biznesu i korzyści płynące z jego przemyślanego rozwoju dla wzrostu biznesu i majątku osobistego.
RAMIĘ RYNKU/ KLIENTA
RAMIĘ PRACOWNIKA/ DYSTRYBUTORA
RAMIĘ WŁAŚCICIELA/ ZARZĄDZAJĄCEGO
Czesne prosimy wpłacać na nr konta:
MANS w Warszawie, BNP Paribas z siedzibą w Warszawie
91 1600 1462 1820 6340 1000 0010 z dopiskiem:
opłata roczna/ratalna/semestralna –
Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie
ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa
pokój B-005
tel. 22 59 00 765
tel. 510 193 672
e-mail: podyplomowe@mans.org.pl